Who is Stalk Me 💞

Saturday 23 March 2019

Kisah Cinta Pandang pertamaku dengan Produk Tasneem Naturel

Saya mula join keluarga tasneem naturel ni sejak anak sulong mula demam buat pertama kalinya. Masa tu anak bawah setahun kalau pergi klinik memang tak diberikan apa-apa ubat melainkan doktor beri nasihat supaya kerapkan menyusu anak.


Pertama kali saya gunakan balm #cfrub kat anak saya tak sangka pula ada balm untuk turunkan suhu badan anak ketika demam. Niat nak ikhtiar kan alhamdulillah asbab guna balm tasneem tu berkesan. Anak kembali sihat seperti biasa. Tak perlu makan ubat doktor dah!! Subhanallah. Bermula dari situ saya terus submit dropship tasneem naturel. Sambil pakai boleh jual, dapat duit poket 😉

Alhamdulillah selama hampir 2 tahun saya join biz tasneem semua level saya dah sampai (dengan izinNya). Cuma sekarang nak maintain effective je. Bonus?? Alhamdulillah setiap bulan memang dapat.. cuma kena kerja keras sikit. Kalau saya dapat bonus 4 angka, saya pun nak anak2 team merasa bonus cam saya juga. Ini janji saya. Ini tanggungjawab saya.

Korang ada simpan hajat nak jadi agent tasneem? Marilah saya pimpin tangan anda menuju puncak kejayaan. Kita buat sampai jadi 💪🏻 Berminat nak join teamJVN jom klik whatsapp www.wasap.my/601121121987/cfrubblog

No comments:

Post a Comment

10 sebab dilarang dengan Suami Orang !!

1. SI DIA TIDAK AKAN BERANI MEMBUAT SEBARANG KOMITMEN DENGAN KAMU Seorang lelaki yang tidak bahagia dalam rumah tangganya akan pasti teras...